Gnällspiken nummer 1

Har någon varit hit och bytt ut min son? Min glada pojke har blivit en riktig gnällspik. Han gnäller när han vaknat, gnäller när det är dax att äta, gnäller över att sova, ja precis hela dagen. Spelar ingen roll vad vi gör,  han gnäller så fort vi är på väg från lekparken, eller som idag, från skolan. Nu har han precis vilat i nästan 3 timmar och vaknar och gnäller. Jag gick in direkt när jag hörde att han var vaken men han ville inte komma och mysa, han ville inte komma och se på favoritprogrammet på tvn och inget dög. Vad gör man? Jag bestämde mig för att om inget kan muntra upp honom behöver han väl gnälla av sig och sa att han fick gärna komma ut när han gnällt färdigt. Han säger att han inte har ont så min teori är att han får för lite sömn, dottern väcker honom mycket tidigare än han är van vid och det är nog dags att prova att ändra nattningstiden istället. Vi får se hur det går.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0