Stoooor suck

Makens september schema är nu ute och han har fått ett stopp i Catania förutom 2 jätte jobbiga natt flygningar. Detta innebär jätte många dagar borta från oss på ett eller annat sätt. Plus att jag ju vill med till Catania och få en liten minisemester. Tänkte att svärföräldrarna kunde vara barnvakt och jag åka med (han har nästan 1½ dag ledigt i Catania) men det passar dåligt med flygen, hur jag än gör måste barnen sova borta i 2 nätter och jag vet inte riktigt om det kommer gå. En del av mig känner att jag bara vill iväg, att jag och maken skulle behöva lite mystid tillsammans medans andra delen tänker att det inte är rätt mot barnen som ju aldrig sovit borta, fast nån gång måste ju vara första eller hur? Jag får resonera med maken när han kommer hem så får vi se.


Kommentarer
Tess

Klart du ska utnyttja svärisarna och följa med! Egentid är alla föräldrar förtjänta av och tänk var glada farmor o farfar ska bli över att få vara lite viktiga! Kör på! Kram

2009-08-24 @ 20:48:10
URL: http://girlnextdoor.bloggagratis.se
Pupa

Saken är att barnen aldrig sovit borta, behovet har aldrig funnits, och att då börja med 2 nätter känns lite magstarkt.

2009-08-25 @ 07:44:51
Tina

Kan ni inte öva någon natt nu bara då? Passa på om det går, låter ju mysigt att vara på äventyr på "tu man hand".. KRAM KRAM!!!

2009-08-30 @ 22:38:57
URL: http://www.metrobloggen.se/tinaye


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0