Bonuslång helg

I torsdags kollade jag av min telefon mitt i min kettlebells klass och upptäckte att jag hade 8 missade samtal :O Då hinner man fundera vad som hänt kan jag lova! Flera var från hon som är med på skolbussen så jag ringde självklart upp direkt. Det visade sig då att skolan skulle stänga för vattnet hade blivit avstängt pga vattenläcka och de ville kolla att någon var hemma så de kunde köra hem barnen. Dottern skulle ha varit hem till sin bästis efter skolan och mamman ringde mig precis då och frågade om hon kunde ta med henne hem ändå och det fick hon såklart. Det blev en helt galen dag för mig med kettlebells, shopping inför helgen, hämta dottern och köra på hip hop klass men då hinner man ju inte tänka efter ialla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0