Helg!

Torsdag eftermiddag och nu tar vi helg. Så himla gött. Idag har vi tagit våra influensa vaccin och trots att båda barnen tyckte det kändes läskigt gick det bra. De fick sitta i mitt knä och så andades vi tillsammans. Puman som varit livrädd för sprutor tyckte till och med att det var kul (!) efteråt. 

Jag sitter som vanligt utanför barnens hip hop klass. Efter det ska jag köra sonen i ilfart till hans bästa kompis där det vankas sleep over kalas. Den här gången är dock dottern inte så upprörd över det hela utan tycker det ska bli lite kul och mysigt med egentid med oss föräldrar...och det tycker jag med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0