Kiwis

Vilken kväll full av skratt! Vi har haft våra Nya Zealändska (kiwi) grannar här i kväll och de är så himla roliga och öppenhjärtliga. Det var länge sen jag skrattade så mycket! Såna här kvällar skulle man ha fler av :D
 
Sonen är på sin första sleep over någonsin (till sin systers stora förtret, hon vill också sova över hos någon) och jag var lite fundersam hur det skulle gå, man kan ju själv minnas hur tomt och konstigt det kändes ibland när man som barn sov över hos kompis och inte hade mamma och/eller pappa i närheten. Som tur var är det hos hans bästa kompis, där både han och jag känner mamman väl så jag trodde nog att det skulle gå bra. Mamman har iaf hört av sig och meddelat att allt var väl och att pojkarna hade somnat. Skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0