Hujedanemej!

Gud vad jag har svettats idag! Det började med ett stenhårt kettlebells pass och sedan ett par timmar i den 40 gradiga värmen vid skolan/poolen. Gossen hade time trials med swim squad och det innebar att jag fick sitta vid poolen i 1½ timme och jag svettades lika mycket som under mitt träningspass :D Jag hade tyvärr gjort ett oklokt klädesval med en grå kjol där svettfläckarna syntest alltför väl. Jag hade suttit framåtlutad så svetten hade droppat ner mot magen och även blött ner frampå kjolen så det såg ut som jag kissat på mig! Jag fick snurra lite på kjolen så det hamnade på sidan istället haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0