Födelsedagskalas

Tiden bara springer iväg! Idag insåg jag att det inte är mycket tid kvar att fixa kalas till dottern om det ska göras innan sommarlovet.....Från att ha tänkt/trott att jag har all tid i världen inser jag nu att det faktiskt är dags att bestämma datum, boka eller planera något och gärna skicka ut save the date email till de som kommer bli bjudna. Det blir ofta många kalas så där på slutet och det blir fullt på ställena som erbjuder kalas aktiviteter och barnen blir uppbokade på annat. Problemet är att komma på vad vi ska göra iår. Förra året var det solklart att köra på Frozen tema, i år finns inget sånt självklart och jag tror inte jag orkar lägga ner så mycket tid igen som jag gjorde då. Jag har två idéer och ska försöka få klarhet så snart som möjligt. Samtidigt såg jag att min hårfrisörska åker till Sverige den 16e juni så helt plötsligt insåg jag att jag snabbt som attan måste boka tid för klippning innan hon åker. Hon är rätt upptagen och med alla barnens aktiviteter är det inte många dagar vi kan få till klipptid så det gällde att boka tid snarast även där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0