Firande

Självklart blev jag firad i torsdags! Efter min kb klass hade jag en ny bekantskap och hennes lilla bebis här på frukost. Det var mkt trevligt och jag hoppas vi kommer ses snart igen! När barnen kom från skolan fick jag paket, det var fina smycken (örhängen och halsband) samt böcker från maken och barnen, Pandora berlock från mamma och Pandora presentkort från svärföräldrarna. Efter barnens hip hop klasser åt vi sedan middag, meny utvald av mig, som bestog av tonfisk crepes till förrätt, TGI Friday kyckling med ost och så en lime cheesecake som tårta. Vad mer kan man önska liksom?


Kommentarer
purposes.blogg.se

Vad fint det låter ^^

2015-05-21 @ 10:28:50
URL: http://purposes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0