Fy bubblan blä....

..idag har jag backat in i en annan bil. Så himla onödigt och jag känner mig så besviken och arg på mig själv. Det hände precis utanför skolan, vi båda stog i "samma" ruta fast på olika sida vägen och vi båda backade ut. Jag tittade såklart men bevisligen inte nog eftersom jag backade in i henne. En annan mamma som såg det hela sa att den andra hade börjat backa innan mig och eftersom jag inte ens sett henne kan jag inte annat än tro att det måste varit så. Som sig bör här nere finns det inga papper man kan fylla i om man inte är osams om vems felet är så det var bara att invänta polisen. Vi hade rätt tur ändå att de kom relativt snabbt och jag hann in till paraden på International day men jag måste säga att jag inte känner mig på topp mentalt, som vanligt när något händer gnagar det i skallen och man funderar på vad man skulle gjort annorlunda och tanken på onödiga pengar som det kommer att kosta gör ju inte saken bättre heller :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0