Stolt

Allvarligt talat, mitt hjärta brister! Nog är jag ofta stolt över mina barn men just idag fick jag vara extra stolt. Trots nerver och några tårar lämnade hon hemmet med ett leende på läpparna imorse och efter ett jätte jobb med dubbla shower hämtade jag en lika glad puma efter andra showen. Hon har dansat tre danser, en med dansklassen men även två som hon gjorde audition till och blev utvald och som hon fått gå på extra dans övningar flera gånger för. Själva showen hette "Four Seasons" och följde årstiderna.
 
 
Gänget som dansade "Waltz of the Snowflakes"
 
 
Hur otroligt det än kan tyckas är det puman bakom den blonda lilla flickan
 
 
Här var det klassdansen, "Spring flowers"
 
 
 
 
Och sist men inte minst hip hop dansen till "Summer of Love"
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0