Vissa dagar är bättre än andra....

Idag är tyvärr inte en av dem, jag känner mig lite nere och bekymrad över handleden. Lite väl många människor har nu tyckt att det är konstigt att jag inte fått remiss till sjukgymnast som del i min rehabilitering (varav den ena jobbat med rehab innan hon flyttade hit). Helt plötsligt blir jag osäker om jag ska lita på läkaren eller inte. Det är så himla svårt att veta vem man ska lita på när det gäller sjukvården här, en person säger en sak och nästa något annat. Jag fick ju tex antiinflammatorisk medicin som jag inte alls skulle ta enligt min leverläkare och nu tänker jag att om jag går till sjukgymnast kanske den inte har helt koll på vad jag kan/får göra med en så här pass färsk operation/fraktur, i vanliga fall har man väl gips i ca 4 veckor. Jag vill självklart inte stressa fram något men samtidigt vill jag ju inte få problem i framtiden för att jag lät det gå för långt.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0