Skitdag

Idag har verkligen inte varit någon bra dag. Fy vad jag har kännt mig eländig och hjälplös, tårarna ville inte sluta rulla. Läkarbesöket gick bra, såret hade läkt fint och gipset kom av och jag fick en stödskena. Sen gick det bara utför. Gudars så stelt och besvärligt allt är.....ska försöka jobba på rörligheten men det känns helt hopplöst för jag kan knappt röra handen alls :( Jag vet inte varför det här kom över mig idag, troligtvis för att maken kommit hem och helt plötsligt behöver jag inte ha hela hushållet på mina axlar och nu "kan" jag gräva ner mig lite, barnen tas om hand ändå. Jag återkommer med mina röntgenbilder från idag (ser helt groteska ut så utfärdar lite varning på dem) och lite annat smått och gott men nu är det sängen som gäller, hoppas jag vaknar upp till en bättre dag imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0