Hej och hå

Nu var den här helgen förbi också, barnen har åkt till skolan och nu är det dags att ta tag i allt det där som måste fixas innan resan. Idag ska vi hämta ut malaria pillren och fixa matshoppingen fram tills avresan och samtidigt ska vi ta fram resväskor så vi kan börja packa lite grejer allt eftersom.
 
Helgen ja, den sprang förbi. Det gäller att försöka ta tillvara på de här relativt svala dagarna som snart nog är över. Tvyärr kan jag ju inte cykla med min arm men maken tog barnen med sig på en cykeltur och jag tog bilen och mötte upp dem på ett fik med utomhusbord. På det sättet kändes det som jag fick vara med en stund på utflykten i alla fall och min fruktsallad var kanongod :) Efter lördagsfilm och godis hann vi även med en sväng till poolen och det var nästan tur att jag inte kunde bada själv, jag fick istället den officiella uppgiften att agera tidtagare och domare i alla simrace som simmades!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0