Home

Nu har jag nattat barnen för sista gången det här lovet. Imorgon börjar skolan och det är 10 veckor kvar till sommarlov (ev 9 för oss!). Värmen har infunnit sig, strax över 40 grader den senaste veckan (pust!) och jag vet precis hur jobbigt det kommer hinna bli innan vi åker mot svalare temperaturer. Antar att jag får vara glad att jag inte behöver köra och hämta i skolan......
 
Som avslutning på lovet var vi till Mirdif City Centre på bio och såg "Home", helt ok film men galet kallt i biografen! Trots jeans och kofta (jag vet att jag brukar frysa där) så kände jag mig som en isbit. Puman fick komma och sitta i mitt knä och värma upp mig :O Gör en mental notering om detta och tar på mig tjocka yllekoftan nästa gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0