Pandora

Barnen har varje sommar fått en liten present på sin säng när vi kommit tillbaka från Sverige och så även i år (maken har verkligen koll och glömmer inte) men i år fanns även något under min kudde! Hade ingen tanke på detta utan satte mig på min säng och utan att ens vända mig om tog jag kudden bakifrån ryggen och la mig på mage med huvudet i fotändan. När jag la upp fötterna där kudden var höde jag ett prassel och kollade till och där stog en liten present påse. Vilken överraskning! På påsen stog det Pandora så jag visste direkt var det var. Jag har länge funderat fram och tillbaka på huruvida jag skulle skaffa mig ett Pandora armband men det har inte blivit av då jag egentligen inte är någon smyckesperson till vardags och det är inte så ofta som vi klär upp oss. Sonen satt brevid mig och jag visade honom påsen och han blev helt hysterisk, skrek och pep som en liten gris av glädje. Jag tror att han ville att jag skulle få ett armband så han kan välja berlock att köpa mig i framtiden då hans fröknar har Pandora armband och pratar om att varje berlock betyder något speciellt.
 
 
 
Maken hade valt berlocker den här gången, ett flygplan, eftersom vi träffades ombord på ett flygplan och en solros eftersom det är min favorit blomma och den blomma jag hade i min brudbukett.
 
 
 


Kommentarer
maria

han har verkligen koll den där Rob ;)

Svar: Ja eller hur? :)
pupa.blogg.se

2014-09-07 @ 20:06:40
Sara Månsson

Så sött av honom :)

2014-09-12 @ 12:07:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0