Hopplöst fall....

Så rösten kom tillbaka men det gjorde även det halsonda och huvudärken :( Lagom hopplöst när man längtar tillbaka till träningen, måste ta tag i de kilon man gick upp i vikt över sommaren och maken åker på jobb. Jag beslutade därför att inte vänta längre utan jag bokade ny till hos läkare. Hoppas inte det sitter på stämbanden den här gången så att jag kan få någon hjälp och bli frisk snarast! Jag är verkligen inte den som springer till läkaren i tid och otid, sen vi flyttade till Dubai blir det här andra gången jag uppsöker läkare (förutom rutin besök pga levern osv), och då är det andra gången på en vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0