Helg

Nu är det helg, maken och barnen åkte precis iväg till stranden för att bada, lite inspirerade efter veckan på Malta kanske? I vanliga fall åker vi till strandklubb så jag kan få lite skugga under ett parasoll men eftersom jag tyvärr inte är frisk och får stanna hemma passade de alltså på att åka till en public beach.
 
Vad gäller min laryngit återkom faktiskt leverläkaren och lämnade besked att jag kunde ta medicinerna jag blivit ordinerad (utom ipren) så det känns iaf som att det borde vara på väg åt rätt håll. Jag måste säga att det är bättre med rösten men allmäntillståndet är samma skit som förut. Konstant huvudvärk och hosta känns inte som något man vill leva med....Hoppas dock att allt blir bättre bara halsen återhämtar sig helt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0