Gräslig förkylning

Det halsonda som jag fick med mig från Malta bara eskalerar, sov mer än 9 timmar inatt och jag är ändå helt utmattad, sprängande huvudvärk trots alvedon, hosta och håller idag på att tappa rösten. Känner mig helt däckad men vi måste i väg strax, pest control kommer och ska spraya något gift i huset då vi trots 6 månaders försök på egen hand fortfarande har myrinvasion i huset. De var här i början på augusti men något måste ha gått fel för myrorna var tillbaka bara någon vecka senare. Jag har varit helt emot att spraya inomhus men vi har verkligen försökt, och de här små "sugar ants" vägrar ge sig så jag har fått ge upp på den punkten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0