Back!

Så där ja, nu är vi äntligen hemma och ska så förbli ett tag...iaf en månad! Dagarna på Malta bara sprang förbi och jag kröp i säng samtidigt som barnen, därav bloggtorkan. Uppdaterar nog det här inlägget med lite mer detaljer senare ikväll för trots bara 2 timmars tidsskillnad påverkar det mer än man tror och det är lite svårt att somna på kvällen :)
 
 
Våran vecka på Malta gick alltså kanonfort trots att vi bestämt oss för att inte göra upp några planer utan ta dagarna som de kom. Vi har badat, badat och badat...med barnens små kusiner och med farmor och farfar. Vi hann med två dagar på Gozo tillsammans med makens bror, fru och lilla gosse och hade det kanonmysigt, vilka underbara människor! Vädret var kanon, varmt men inte Dubai varmt och fick även se lite regn en dag. Tvyärr verkar vi ha fått med oss förkylning hem då barnen är snuviga och jag och maken har ont i halsen båda två. Samtidigt konstaterar jag ännu en gång att även om Malta är fint och bra saknar jag verkligen inte att bo där, när vi kommer tillbaka är det massa saker som sticker ut och även om jag inte tänkte på det som så irriterande just då känner jag nu att det är så skönt att inte ha det runt mig längre. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0