Snacka om tur...

...eller var det skicklighet? ;) När vi var på bokmässan i Abu Dhabi hade den svenska hörnan en tävling, jag vet inte riktigt hur det funkade, det var maken som var med men man skulle cykla i 1 minut och se hur mkt energi man hade samlat ihop och sen skulle man gissa hur många kilometer, totalt, som skulle cyklas under hela mässan. Vinnaren skulle få en elcykel och idag dök ett email upp i makens inkorg där det stog att han var den lyckliga vinnaren av cykeln!!! De vill ge honom priset i en liten cermoni på F1 racebanan i Abu Dhabi nästa vecka så det är väl bara att åka...jag ska se om jag kan hitta någon lösning med barnen så vi kan åka tillsammans, klart jag vill se banan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0