Så där ja....

.....där kom resfebern som ett brev på posten. Klockan är nu 5.10 och jag har redan varit vaken i 40 minuter. Suck!
 
Samtidigt gäller det att hoppas att maken blir frisk, han var till läkare i söndags då han hade feber och jätte ont i halsen. Läkaren konstaterade halsfluss med bölder i halsen så det blev antibiotika direkt. Febern har knappt gått att tvinga ner med alvedon/ipren utan 2 timmar efter medicin har han haft feberfrossa så hela sängen sakade. Jag hoppas och tror att antibiotikan gjort sitt till imorgon men taxin till flygplatsen kommer bokas 3.30 så jag kommer ju inte veta hur han mår när jag åker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0