Oroligt....

Just nu känner jag mig väldigt ledsen och orolig. Iom att min kettlebells tränare har skaffat Dubai licens för att göra det hon gör och hyr lokal med allt som hör till har hon fått höja priserna. Trots att jag får 25% rabatt som trogen kund blir det markant mycket dyrare, nästan 100 kr per klass och helt plötsligt inser jag att jag faktiskt inte kan lägga 300 kronor i veckan på träning. Jag måste helt enkelt ta en klass mindre per vecka och i samband med den insikten kommer alltså även oron, nu när jag äntligen (i princip) kommit ner till den vikt jag hade innan graviditeterna vågar jag verkligen släppa ett träningstillfälle? Självklart är tanken att jag ska träna själv här hemma men jag är jätte orolig över att jag ska bli lat och skippa det när det inte är en klass. Nu gäller det att ta fram envisheten och järn viljan.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0