H&M

Efter mkt funderande bestämde jag mig att gå förbi H&M när vi ändå skulle till Dubai Mall för att se på bio i lördags. De hade klänningen och den var jätte fin, inte helt "rätt" som Elsa klänning men jag bestämde att den fick duga. Jag orkar inte ge mig på att sy! Istället tänkte jag sy en top eller bolero av rest tyget från mantlarna som skulle funka som ärmar när hon vill ha klänningen som Elsa klänning. Detta gav jag mig på igår utan resultat men efter några djupa andetag och mönster letande på nätet har jag idag fått till något som jag tycker duger. Vi får väl se vad puman själv tycker när det blir kalasdagen! I princip allt är hemligt för henne för att hon inte ska berätta för kompisarna i förväg vad som kommer hända och hon är så uppspelt att hon aldrig skulle kunna hålla informationen hemlig. Själv tycker hon det är uuuurtrist, det spelar ingen roll att jag säger att det är meningen att man ska få överrasknignar när man fyller år. Imorgon går inbjudningarna ut, vi har gjort dem själva och jag måste säga att de blev jätte bra. Jag har även vikt egna kuvert för att få matchande lila sådana, det tog tid men blev helt ok i modellen och jätte fint i färgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0