Fy då....

Jag har väl berättat att Mrs. S som är dotterns lärarassistent och var sonens assistent förra året väntar trillingar? Att jag fick lite ont i magen vid tanken på att hon inte kommer finnas kvar på skolan hela skolåret ut då barnen verkligen älskar henne. Fick precis veta att hon bara kommer jobba februari ut och det låter skitfånigt men jag blev jätte ledsen....det kom så hastigt på för jag trodde hon skulle jobba terminen ut (till slutet på mars) och jag vet att barnen kommer bli ledsna med. Nu återstår bara för barnen att göra ett avskedskort till henne, och så tror jag vi ska köpa någon present när vi är i Sverige istället för att gå med i grupp presenten som dotterns klass ska köpa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0