Vi drar till.....

....poolen! Äntligen har maken ledig helg. Första gången i år tror jag. Igår var det simlektioner och en tur till skoluniforms shoppen. Idag blir det poolen i Wafi efter en del funderande. Barnen fick tänka vart de ville åka och sedan viska i mitt öra. Jag vet inte om det bara är mina men de  har en tendens att aldrig vilja samma sak. Så fort någon väljer något och säger det högt skriker den andra rakt ut som på beställning. Den här gången funkade min teori om att inte säga samtidigt och båda vill till Wafi. Maken hade tänkt ett annat ställe men hurra sa jag som allra helst ville till lite lugnare Wafi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0