Sminkdocka

Jag såg precis en ursnygg flätfrisyr i en blogg och ännu en gång blir jag påminnd om hur dålig jag är på frisyrer. Hade alltid kort hår som barn och har därmed inte exprimenterat med frisyrer och av samma anledning kan jag inte göra något roligt alls med dotterns hår. En fläta eller tofs går bra men sen är det stopp, inga inbakade flätor, inga fiskbensflätor och inga uppsättningar. Jag tror jag får skaffa mig en sån där sminkdocka med hår man hade som barn och öva...puman har ju myror i brallan så jag hinner knappt fixa enklare saker, finns ingen chans att kunna öva på henne!


Kommentarer
Johanna Fåglund

Sv: Tack! :)) Ja, det är så himla fint! Åh, vad häftigt! Hade jag med velat, även om jag är rädd för valar :p

2013-09-05 @ 20:42:48
URL: http://stargirlphoto.blogg.se
Anonym

Kul! Hur såg den ut? M sitter gärna still
när jag fixar hennes hår,
men lite nya idéer är alltid kul! Kram

Svar: det var nog egentligen rätt enkelt, det var två flätor som sedan dragits över huvudet till andra sidan, så de var som ett diadem nästan. puman har som sagt myror i brallan och huvudet far åt alla håll så jag har fullt upp att ens få till en tofs som inte sitter helt på sidan :)
pupa.blogg.se

2013-09-06 @ 07:38:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0