Projekt, projekt och projekt!

Våra projekt tar aldrig slut och verkar aldrig bli färdiga heller. Idag påbörjade vi ett nytt, vi har satt upp fisklina för våra klätterväxter att klättra på och på så sätt bilda ett "tak" över halva våran uteplats. Själva uppsättningen är visserligen klar men jag har ett jätte projekt i att försöka snurra upp och fixa till alla små "grenar" som växer som bara den. Har jobbat på idag men är inte ens halvvägs klar tror jag! Har dock bestämt mig att försöka ha tålamod den här gången. När vi planterade de här gula växterna hade jag så himla bråttom att få upp dem till spaljén och nu känns det lite tomt i den undre delen. Nu ska det få ta tid och så tänker jag dra dem lite sick-sack så att de täcker så bra som möjligt. Det känns som det skulle kunna bli jätte bra och jag ska försöka fota lite imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0