Vad är det för fel på folk?

Idag när jag körde hem från Kettlebells såg jag ytterligare en bil där pappan i förarsätet har ett litet barn i knät medans han kör. Det finns inga ursäkter för att utsätta sitt barn för såna risker och jag blir både ledsen och upprörd när jag ser sånt här. Till råga på allt vet jag vilken familjen är och de har en liten varningstriangel bakpå bilen där det står xxx (gossens namn) on board som är ganska vanliga för att man vill att folk ska vara försiktiga eftersom man har barn i bilen. Kanske man ska börja se om sitt eget ansvar innan man lämnar över på andra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0