Måndag morgon...

Nu är vi inne på upploppet, sista veckan på andra skolterminen och snart "påsklov". Maken har sin medical, dvs sin årliga hälskoll för att få fortsätta flyga och därmed hade jag ingen bil och kunde inte hjälpa till i dotterns klass. Istället blev det en morgon promenad följt av ett bad och Mästarnas mästare på datorn. Nu sitter jag och väntar på att maken ska bli klar så vi kan se vad vi ska göra av resten av dagen.
 
Puman har balett avslutning och då får vi ju komma in och titta istället för att sitta utanför och det blir ju kul. Maken är hemma så hon får storpublik idag, det förtjänar hon. Det blir sista balett klassen med den här fröken och det känns bra men det är egentligen ett helt annat inlägg...
 
På fredag drar vi nu till London. Gud vad jag längtar! Det blev lite ändringar kring boendet då min kompis skulle åka bort över påsk så vi får låna deras hus vilket ju blir mycket bekvämare än att sova på någons tvrums golv. Vi är självklart tacksamma att vi ens har någonstans att bo och inte behöver betala hotellrum, missförstå mig inte, men har man ett val är det ju ganska enkelt ändå. Ifall någon missat blir det en tur till Malta efter London, ska bli kul att se både den "nya" och "gamla" kusinerna.


Kommentarer
Christina

Glad påsk önskar jag er, och en trevlig resa förstås. Hälsa till släkten på Malta.

Svar: Tack det samma! Hoppas våren snart kommer till er. Kram
pupa.blogg.se

2013-03-25 @ 18:35:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0