Hemresa

Rätt snart är det dags för hemresa. Precis som alla andra gånger är det med blandade känslor. Vi längtar efter maken/pappan, barnen längtar efter klasskompisarna, jag hoppas kunna bli frisk och ta itu med träningen igen osv. Å andra sidan känner jag mig lite oroad över flygresan, att hålla barnen glada och nöjda i 7 vakna timmar känns inte helt genomförbart. Den här resan har gått galet fort och det känns inte som jag hunnit umgås med någon alls. Pappa har vi sett två, eller tre gånger och min barndomskompis knappt alls. Jag får helt enkelt  hoppas på bättre lycka i sommar!


Kommentarer
maria

känns lika för mig med, kanske skulle gå lättare om du/ni även kunde komma till oss ibland ?? ;)

Svar: ja men det är inte så lätt när man inte har någon bil....
pupa.blogg.se

2013-01-02 @ 22:56:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0