Fett nöjd...

...för en stund iaf. Vid gaten in till Semmer Villas (våran grann community) är de galet strikta, nästan så man känner sig som en skurk med alla frågor de ställer. Bevisligen har jag varit på tillräckligt många Kettlebells klasser för att nu vara inkänd...i tisdags visste han vilket hus jag skulle besöka, och idag gick han inte ens ut ur sin lilla hytt för att prata med mig!

För övrigt körde vi ett kanonhårt pass idag, svetten rann som bara den trots att det var rätt kallt, bara 18 grader. Däremot känner jag mig galet nöjd med min insats, jag genomförde hela klassen utan att sluta övningarna tidigare eller behöva ta en paus och andas medans de andra körde!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0