Nöjd!

Tänk att man kan känna sig så nöjd med sig själv ibland! Idag är en sån dag....jag har kört ett stenhård kb pass (nu när det blivit svalare går volymen upp och även vikten jag svingar), hann kasta i mig min "post workout omelett" innan jag åkte och handlade mat inför helgen så jag slipper ut med barnen i släptåg imorgon och på vägen hem hittade jag till sonens hjälpfrökens favorit SPA för att köpa hennes födelsedagspresents presentkort. Och allt detta innan lunch! Torsdag innebär ju kort dag i skolan så barnen kommer snart hem och då blir det playdate hos kompisarna runt hörnet och sen ska vi nog lyxa till det med hemkörd pizza till kvällsmat! Sen är det helg och bara en skolvecka kvar till jullov....härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0