Julstressen ger med sig...

Jag måste säga att julstressen ger med sig. Julklapparna är avklarade och jag har bara knäck och kola kvar att göra. Däremot känner jag mig lite småstressad över besöket. När maken skulle försöka boka bil idag visar det sig att man måste ha internationellt körkort för att få hyra bil när man har maltesiskt körkort. Lite väl sent påkommet och vi har inte hört något från dem huruvida de kommer hinna fixa det så nu vet vi inte om de kommer kunna hyra bil eller inte. Känner mig även lite småirriterad över att de verkar ta det lite väl lugnt med att utreda det hela. Det blir ju skitdrygt under deras besök om de inte har en bil att köra?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0