Avsked

Igår blev det två avsked, pappa och min barndomskompis.Vi hade en underbar dag med pappa med lite orientering.  Kul och nostalgiskt för mig och kul och lärorrikt för sonen. Sen hade vi en rätt avslappnad eftermiddag med lunch och lite prat medans barnen lekte med hunden. Pappa körde sedan hem oss och sonen grät så klart när morfar lämnat av oss. det hör ju till för hans del.
 
Efter det kom min barndomskompis och hennes son för lite lek och inplanerad kvällsmat med hämtpizza. Jag är ju såååå imponerad av den glutenfria pizzan så vi ville passa på en sista gång. Som vanligt är det tråkigt att säga hejdå men å andra sidan har man ju jätte bra koll på varandra via facebook. Jag hoppas allt även att hon ska våga sätta sig på flygplanet och komma ner till oss en sväng!
 
Själv sitter jag här och har nog lite resfeber eftersom jag vaknade före 6 och inte kunde somna om. Idag ska vi tvätta och packa och sen hoppas jag att allt ska gå som smort för oss på vägen fram till maken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0