I grevens tid

Puman ville gärna fortsätta dansa balett i år och jag har skjutit upp betalningen för att jag hade hört att det var svårt att hitta till kontoret. Hade tänkt att vi skulle åka tillsammans med maken någon dag så jag slapp köra i okänt område men idag tog jag ett impulsbeslut och vi åkte iväg och det visade sig vara i grevens tid. Man kan anmäla sig via email men har inte en bekräftad plats förrän man betalat teminsavgiften och av den anledningen hade jag inte anmält henne utan tänkte att jag gör det samtidigt som jag betalar. Nu visade det sig att klassen var fullbokad men eftersom någon/några inte betalat ännu fick dottern en plats och något annat barn "åkte ur". Känns lite elakt, men är relgerna såna kan ju inte jag rå för det? Tur iaf att jag åkte dit idag och tog tag i det hela!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0