Hett hett hett!

Idag var det dax för första "efterskolan simlektionen" och iår har jag ju två barn som deltar. Dottern var först ut, det blev nästan som privatlektion då de bara var tre barn och det ena barnet hamnade med en annan lärare. Hon var jätte duktig och kämpade på så jag tror hon kommer utvecklas jätte mycket! Efter de yngsta barnens lektion blev det dax för sonen och några årskurser äldre barn. Han blev lite runtkörd mellan olika grupper men jag tror det blev rätt till slut. Jätte kul att de kommit igång (sonen har sin gympa simlektion imorgon och dottern på tisdag!) men herregud så hett och jobbigt att sitta där och vänta! 1½ timme i över 40 gradig värme är inte att leka med. Man har visserligen fått tak över hela poolen till iår men skugga hjälper inte långt när det står stilla i luften! Bilder kommer kanske under morgondagen då maken flyger till Venedig imorgon och jag (äntligen!) får en ensam kväll. Missförstå mig inte, det har varit helt perfekt att ha honom hemma så mycket MEN jag kan ändå känna att jag saknar en slapp kväll där jag bara kan göra "ingenting", läsa bok eller se på tjej grejer på tvn tex.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0