Önskelistor

Barnen skrev sina önskelistor igår och sonen önskar sig:
 
1. en bok (att läsa själv)
2. en superbil (det är någon form av bil som kan bli ett tåg eller flygplan, ingen aning om vart man hittar en sån!)
3. klistermärkes bok
4. rolig muffinsform
5. fin kläder som man kan ha på kalas
6. gurkfrö
7. spel
8 en robot
9.linjal
10. en sifferbok upp till 100
11. en skrivstilsbok
12. en svår stavningsbok
13. min egen dator
14. svårt pussel
15. fin ram
 
Dotterns lista är inte lika lång
Radiostyrd bil (en girly sådan)
en rolig robot
tomatfrön
muffinsform
rödeluve mantel
octonauts bok
ram
 
Eftersom vi ska fira jul i Sverige och jag inte vill bära julklappar åt båda hållen har jag bestämt mig att köpa klapparna i Sverige men samtidigt vill jag inte ut och i julhetsen de där sista dagarna innan julafton. Därför tänker jag beställa så mycket jag kan på nätet så igår kväll spenderade jag min tid på att hitta klappar och bästa priserna på dessa. Jag hoppas barnen ska bli nöjda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0