Magsjukan

Sonen kräktes inte alls under gårdagen men hade feber. När det var läggdax kräktes han tyvärr en gång men det tror jag blev något bakslag pga att han drack lite för mycket innan han la sig för det blev inget mer under natten. Idag har han mått skapligt men febern har hängt i. Som det känns blir han nog hemma imorgon med, bättre än dag för mycket än en dag för lite. Inge kul att gå orkeslös till skolan ju!

Maken däremot har mått dåligt med diarré och låg utslagen hela dagen igår men även han mår lite bättre idag och har fått i sig lite mat. Han ska jobba imorgon och har väl ännu inte helt bestämt sig för om han ska åka eller inte.

Själv känner jag mig lite bekymrad över huruvida jag kommer bli sjuk nu oxå, speciellt med tjejfrukosten på onsdag. Svårt att våga planera med inköp innan jag vet om jag kommer klara mig och vet väl heller inte när jag kan andas ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0