Nu ÄR det HETT!

Idag höll jag helt på att smälta bort. Det var 49 grader varmt och jag hade eftermiddags hämtningen på skolan. Efter det hade dottern sin simlektion och pga min brännskada (som är mycket bättre men börjar flaga och huden som kommer fram är väldigt rosa så jag vågar inte riskera något genom att bada i poolvatten) fick sitta brevid och titta på. Gissa om humöret var i botten när vi for hemåt. Värme gör mig så himla grinig! Hursomhelst måste jag bara skryta lite om hur duktigt dottern blivit i vattnet, hon simmar på rätt bra och viktigast av allt, hon trivs i vattnet och stannar mer under än över vattenytan!















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0