Cirkus Scott

Igår var vi så på Cirkus Scott och jag måste säga att jag är besviken. Vet inte om det beror på att jag förväntade mig för mycket eller om det faktiskt inte var speciellt bra. Manegen kändes liten, föreställningen var "svag" och tre akter hade av någon anledning utgått. På deras fb sida får de bara positiva kommentarer och jag undrar om folk verkligen menar det eller om de bara försöker intala sig själva detta för att de betalat så mkt pengar för att gå! Men allvarligt, vad har "breakdancing" på cirkus att göra? Och det var ju inte ens breakdancing utan bara ett vanligt dansnummer! Inte ens barnen var direkt imponerade, dottern höll på att somna i både första och andra akten. De verkade tycka det bästa var när Bamse var med så jag tror teater skulle uppskattas bättre. Hursomhelst kommer jag inte lägga så mycket pengar på cirkus igen, trodde man skulle få mer valuta för pengarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0