Balett terrorist mamman....

Hon har slagit till igen! Helt vansinnigt att man kan orka ha den attityden. Under hela lektionen satt hon och gnällde till sin kompis om hur dåligt organiserat det hela var, hur dyyyyrt det var med balett och att det skulle bli intressant att se om flickorna skulle få sin halvtimmes lektion. Hon hade tom ställt sig upp extra och kikat in klassrummet när dörren öppnades för att se om lektionen börjat eller inte, allt för att starta sitt tidtagarur för att se exakt hur lång tid lektionen varade! :O Jag kan hålla med om att det är dyrt med balett men å andra sidan tycker jag att om man har bestämt sig för att låta sin dotter gå på balett får man väl bita i det sura äpplet och acceptera priset? Jag och maken konstaterar när terminsavgiften ska betalas att det är dyrt men det är ju det dottern vill och det hjälper ju inte att gnälla och älta? Jag skulle väl inte bry mig men det känns tråkigt om stämningen ska påverkas av den här mamman. Vi får väl se hur det hela artar sig, jag återkommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0