Svärisar

Nu är så svärföräldrarna här. De kom natten mellan tisdag och onsdag och har därmed redan varit här i 3 dagar (skönt! "bara" 4 dagar kvar). De har hunnit med att shoppa laptops till makens syskon, besökt båda barnens skolor, Burj Khalifa/Dubai Mall/Dancing Fountain, IKEA, Krydd och guldsouken, en tur med Abra (en typisk båt) i Dubai Creek och Dubai Marina. Fullt upp med andra ord :) Imorgon har maken sin flygning till Malta och blir alltså borta i 2 dagar, känner mig liiite orolig över vad jag göra med dem dessa två dagar. Vi får helt enkelt se vad det blir, hoppas vi överlever bara ;) Igår efter en hel dag tillsammans kände jag mig helt osocial och gick och la mig redan kl 8, jag bara orkade inte umgås mer. Det är verkligen jobbigt att umgås så mycket med människor som inte är "ens egna". Som vanligt återkommer jag med bilder när jag hunnit ladda över :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0