Skridskor!

Man kan ju tycka att det låter helt galet men det finns ett par ställen här i öknen där man kan åka skridskor och barnen har velat lära sig så idag åkte vi med några kompisar och provade. Jag måste nog säga att det gick över förväntan, maken tufflade runt och höll sig i sargen med ena handen och hjälpte ett stapplande barn med andra medans jag hjälpte det andra barnet (dock utan att hålla mig i sargen ;). Hade nog trott att barnen skulle köra sitt vanliga uppträde när de inte klarar något och lägga sig raklånga och skrika och hålla låda men de var tappra och kämpade på utan gnäll i en hel timme OCH de vill prova igen. Jätte kul tycker jag och ser fram emot nästa utflykt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0