Minibreak

Igår kom vi alltså hem från vår lilla mini semester. Vi hade det jätte bra, hotellet var jätte fint med mycket god mat. Om hotellet hade haft plats hade vi stannat minst en natt till. Barnen har spenderat precis hela dagarna i vattnet (poolen eller havet) och jag och maken är helt utmattade, nu behöver vi en semester ;) Första kvällen somnade jag först av alla! Jag har hur mycket bilder som helst att dela med mig av så de kommer att dyka upp allt eftersom. Livet fortsätter dock i rasande fart, igår kom dotterns kompis och lekte en stund, idag var vi till våra kompisar som vi samkör med till skolan för att leka, på eftermiddagen en snabb visit hos en svensk kompis innan vi fick åka till min leverläkare. Längtar nog lika mycket som barnen till skolan börjar :P







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0