Upprörd liten gosse

Sonen kan verkligen inte uppföra sig just nu men jag måste säga att jag nog förväntat mig det här. Samma sak hände förra året mot slutet av vår semester i Sverige. Jag tror han saknar sin pappa jätte mycket men kan inte hitta uttryck för det och så slutar det med att han bara gnäller och gnäller. Samtidigt vet han inte vad han kan förvänta sig att Dubai och jag tror att det oroar honom en del även om han inte vill prata om det. Det händer stora saker i hans liv och det är väl egentligen inte förvånande att han reagerar men det ger mig ändå en galen huvudvärk dagligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0