Krävs inte mycket...

....för att man ska känna sig urkass :( Idag körde jag båda pojkarna till skolan. Allt gick bra men när vi lämnat av dem undrade dottern vart J tog vägen, "I loooove him", snyftade hon fram. Herregud, hon är 3, ska det redan börjas? :D Lämningen av dottern gick oväntat bra, hon var inte helt övertygad men grät inte heller, hoppas det vänt och det kommer bli bättre och bättre. Det har känts lite så där med dagiset (men det tar jag i ett helt annat inlägg) men jag hoppas som sagt vänt nu. Kände mig mkt nöjd med allt jag fixat på morgonen ända tills jag kom hem och ser sonens gymnastikväska står på govlet i hallen. Mitt hjärta sjönk, hans ombyte är alltså kvar hemma :( Han kommer bli jätte besviken, han är ju så noga att allt är rätt och riktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0