Malta till jul?

Det verkar som det blir Malta till jul. Maken begärde semester från 14e -20e men fick även lediga dagar fram till 26e. Vi tittade även på att resa till Sverige men det är fullt på planet hem och vi vågar inte chansa på att det funkar i vintertrafiken med Ryanair så tyvärr, med sorg i hjärtat, får vi klara oss utan snö den här vintern. Jag var visserligen inställd på det, vi skulle ju inte ha rest någonstans i jul men när hoppet dök upp iom de här lediga dagarna känns det nu himla jobbigt att inse att det inte blir något :(


Kommentarer
maria

usch jag förstår att det måste kännas jobbigt, men man får tänka hur underbart det måste kännas för robert att få åka till malta till sin familj oxå å barnen får träffa farmor å farfar =)

2011-11-23 @ 21:53:58
Pupa

Både jag och barnen hade föredragit vit jul men inget att göra åt och nu när den värsta besvikelsen lagt sig känns det bättre, jag har ju faktiskt oxå vänner jag vill träffa på Malta. Känner bara att det lätt blir så mkt press när det gäller makens familj. Nästa jul däremot bokar jag sverige!

2011-11-24 @ 03:52:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0