Helt makalöst!

Det är ju så man kan bli galen för mindre....nu har vi i en veckas tid blivit lovade pengarna för banklånet och ännu har inga pengar dykt upp och vi kan därmed inte heller hämta ut våran bil. Varje dag ringer de och tjatar, vill att vi ska hämta bilen och vi vill ju inget hellre än det men oavsett hur många samtal maken ringer till hans "kontakt" händer ingenting. Senast blev han lovad att det var klart och att pengarna skulle vara hos oss inom en timme. Detta var för snart 2 timmar sedan och maken har tom hunnit med att ringa en gång till och blivit lovad att de ska vara där inom tio minuter en kvart. Gissa vad? Det har gått 20 minuter och ännu inga pengar! Jag känner mig så besviken och frustrerad och samtidigt lite irriterad på maken som jag tycker inte tar i med hårdhandskarna så de får fingrarna ur.....Bilen kommer vi inte kunna hämta idag men om vi bara får pengarna idag kan han göra överföringen och kanske hämta den imorgon men det känns som jag hoppas för mycket :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0