Packar vidare

Fjärde lasset har nu gått till tippen. Vad skönt det är att rensa ut! Jag försöker verkligen kasta allt som vi inte har användning för, har ju ingen aning om vad vi har för möjligheter att förvara saker i huset men en del saker kan jag bara inte med att kasta. Barnens spjälsängsmobil tex, den hade jag tänkt spara tills jag får barnbarn :P Garaget är klart så nu är det tvättstugan som ska organiseras och kollas igenom, började igår och hoppas kunna gå igenom det hela rätt snabbt ändå. Försöker hämta banankartonger i affären så ofta vi kan, de är ju perfekta som flytt kartonger! De vi köpte vid förra flytten har ju inga handtag och är liiite för stora, de blir jätte tunga om man fyller upp dem. Nu är det bara två månader kvar tills maken flyttar och vi drar till sverige, jag längtar verkligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0