Trötthet

Jag har jätte länge kännt mig aldeles galet trött. Trots att jag numer får sova i princip nätterna igenom känner jag mig helt urlakad när eftermiddagen kommer. Har inte riktigt greppat vad som kunde vara fel men när jag har läst lite kommentarer från andra med AIH verkar det som jag inte är ensam. En del orkar knappt ur sin säng vissa dagar. Vad kan det bero på? Just nu har jag ju normala levervärden så det borde inte vara sjukdomen, kanske kan det hänga på medicinen?

Hursomhelst, det jag ville komma till är att jag känner mig som en urusel mamma när jag inte har någon ork kvar när barnen kommer från skolan. Just nu sätter jag allt mitt hopp på att lite längre skoldagar i Dubai i kombination med en hemhjälp ska kunna göra att jag kan vila lite på förmiddagarna och på så sätt ha lite kvar att ge på eftermiddagarna. Alla vill vi väl kunna vara den bästa mamma vi kan? Håll alla tummar att det blir bättre.


Kommentarer
Nillan

Hej.

Jag har vissa dagar jag kan va jätte trött och det har varit så till och från ett tag. kan ju bero på AIH men kan ju inte vara 100 på det heller.

Har du bra läkare?

2011-06-01 @ 21:20:14
URL: http://nilland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0